AHAVA Israel logo
AHAVA Israel logo

All articles

הזמנות ומשלוחים

כמה זמן לוקח עד שהזמנה יוצאת?

לאחר שההזמנה הושלמה באתר האינטרנט שלנו, היא מועברת באופן מיידי למחסן שלנו להכנה ולאריזה. אנחנו אורזים את רוב ההזמנות מיד, ומספקים אותן לפתח הדלת שלכן תוך 48 שעות (ואפילו מהר יותר לרוב ערי המרכז. לאזורים מרוחקים, או במקרים של עומס גדול על מרכז ההזמנות

איך אוכל לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

לאחר שהזמנתך יצאה למשלוח, תקבלי הודעה במייל עם מספר מעקב של ההזמנה שלך, לפיו תוכלי לראות איפה ההזמנה שלך נמצאת בכל זמן נתון, ומתי היא מתוכננת להגיע אליך. מספר מעקב ההזמנה יגיע תוך 24 עד 48 שעות מרגע שההזמנה הושלמה. אם לא התקבלה הודעה עם מספר הזמנה בת

להיכן אתם מפיצים הזמנות?

אנחנו שולחים הזמנות לכל חלקי הארץ. משלוחים לערים באזור המרכז מבוצעים באופן המהיר ביותר, ותוכלו לצפות לקבל את הזמנתכם/ן, עד 72 שעות מרגע קבלת האישור שהמשלוח נארז. משלוחים לאזורים מרוחקים יותר - צפון הארץ, דרום הארץ, וישובים מרוחקים, נשעה כל מאמץ כדי ל

מה עלות המשלוח ומה המינימום שעליי לעבור כדי לקבל משלוח חינם?

עלות משלוח היא 24 ש"ח. משלוח חינם ניתן בהזמנות של 249 ש"ח ומעלה

אחרי ששלחתי את ההזמנה, עדיין אוכל לשנות את הכתובת למשלוח?

אם הזמנתך טרם לוקטה והועברה לחברת השליחויות, נוכל לשנות את הכתובת. על מנת לברר את סטטוס ההזמנה ולבדיקה אם עדיין ניתן לשנות את הכתובת למשלוח,. אנא צרי עמנו קשר באמצעות  טופס יצירת קשר. או באמצעות הצ'אט שלנו בימים ראשון עד חמישי, מהשעה 08:00 ועד 16:00.

האם אתם מספקים דוגמיות?

בודאי! בכל הזמנה שלך מהאתר, נשלח לך דוגמיות של מוצרים במתנה, כדי שתוכלי להתנסות ולהכיר עוד מוצרים שלנו. דוגמאות אלו כוללות בדרך כלל מוצרים בפיתוח שטרם עלו לאתר. איננו יכולים לשנות את הדוגמאות הנשלחות.

האם אוכל להשתמש ביותר מקוד קידום מכירות אחד בהזמנה אחת?

אפשר להשתמש בקוד קידום מכירות אחד בלבד בכל הזמנה.

אילו אמצעי תשלום אתם מכבדים?

אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי העיקריים כולל ויזה, מאסטרכארד, אמריקן אקספרס ודיסקובר. אנו מקבלים תשלום גם ב PayPal. צ'קים פרטיים והעברות כספים אינם מכובדים.

האם אפשר לבטל הזמנה?

אנחנו מבינים שטעויות קורות. כדי לבטל את הזמנה, צרו איתנו קשר דרך הטופס בעמוד הזה. רצוי עד שעה אחרי שליחת ההזמנה, ואנחנו ננסה לעזור. ביטול ההזמנה אינו מובטח, כיוון שלא ניתן לבטל הזמנה שכבר נשלחה.

יש לי שאלה בנוגע להזמנה שלי. עם מי אוכל לדבר?

צוות שירות הלקוחות שלנו זמין לענות על כל השאלות שלך. ניתן ליצור איתנו קשר דרך דף יצירת הקשר שלנו. בנוסף, הצ'אטבוט החדש שלנו ישמח לסייע בכל דרך שהוא יכול.

הודעה בעקבות המצב הבטחוני

עקב המצב הביטחוני והמלחמה בארץ,  חברות השילוחים לא מבצעות משלוחים לאזורים הבאים:. עמכם הסליחה !